donderdag 8 mei 2014

Moederdagkaart

Op deze bijna herfstachtige dag had ik het rijk helemaal voor mij alleen. De meiden logeren bij vrienden in Leusden en zo had ik ineens een dagje voor mezelf. Na eerst de verplichte werkzaamheden in huis gedaan te hebben, ben ik lekker op mijn knutselhok gekropen. Op het programma stond het maken van een moederdagkaartje voor mijn moeder. En net vanmorgen kwam er een nieuwe digi van Krista Smith van Saturated Canary online beschikbaar. Ik vond 'm zo geweldig, dat ik maar meteen even een bestelling heb geplaatst. Dus zo'n 'vers' stempeltje heb ik nog nooit gebruikt.

Als basis heb ik het Vintage Spring designpapier van Maja Design gebruikt. Dit blijft toch veruit mijn meest favoriete papier. De kaart is opgebouwd uit meerdere vierkanten papier. Dat vind ik er erg stijlvol uitzien. Verder de nieuwe ronde vlindermal van Noor, de gratis moederdag digi-stempels van Noor, een Magnolia doohickey voor het takje, een labelstans van Noor, parels, en bloemetjes toegevoegd.


Morgen de kaart maar meteen op de bus doen. Dan is die er op tijd. Dit jaar zit een live-bezoekje er niet in door andere plannen. Dit kaartje verzacht de pijn hopelijk een beetje ;-)

Leuk dat je even op mijn blog op bezoek was!

Liefs, Nicolette


2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette