maandag 5 mei 2014

Sugersweet

Heerlijk was het, zo'n weekje vakantie, en dan ook nog de meiden een paar dagen uit logeren en scrapvriendin Saskia-Ann op bezoek. Dan kan er een hoop gefreubeld worden en dat hebben we dus ook gedaan. Vandaar dat ik hier alweer een kaartje kan laten zien.

Ook hier heb ik een stempelafdrukje gebruikt dat ik een paar weken geleden in het weekend al gekleurd had. Het is Ava van Saturated Canary. Ik heb haar uiteraard weer ingekleurd met Copics.

Het papier komt uit een oud blokje van Echo Park. Ik had zin in eens een superzoet, roze kaartje en dus even flink op zoek gegaan in mijn belachelijk grote voorraad designpapier. Drie verschillende formaten vierkant papier genomen en deze op elkaar geplakt met de 'Happy Birthday' randstans in twee stukken om de hoek ertussen geplakt. Achter het stempelafdrukje nog een stukje papier gemat en daar steekt de hartjestag van Magnolia achter vandaan. Verder op het afdrukje Frantage gesmolten met de heattool. Dat vind ik zo'n leuk effect geven. Verder de kaart aangekleed met zelfgemaakte bloemetjes en takjes (Marianne Design), een muzieksleutel, kantje, lintje, pareltjes, knoopjes, twee pins en een vlindertje (Cheery Lynn).

Nienke vond het kaartje helemaal geweldig. Denk dat ie voor haar wordt. Dan blijft ie lekker ook in huis ;-)


Leuk dat je hier even kwam buurten. Een berichtje wordt erg gewaardeerd!

Fijne dag, liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette